Followers

nuffnang

Sunday, May 10, 2009

Anis..anis, my little princess

Semalam masa balik alor setar, MA kena migrain teruk, sampai muntah2 dan tak boleh bangun. masa ke klinik, MA kena papah oleh Hus sbb xleh jalan . kat klinik pun lepas kena cucuk, MA still muntah2 depan doc tu.. Sebab badan lemah sgt td MA MC dan rehat saja sepanjang hari. ANis pulak tak balik, dok kat rumah Tok dia, main ngn Iman. Sampai arini tak mau balik.

Sebab boringwalaupun badan masih lemah, dan dah tak tau nak buat apa, MA godek2 pc ni dan jumpa gambar2 ANis masa umur setahun lebih, ... Dah besar anak mama nih.. cepatnya... sayang dia....mmuahhhh

2 comments:

genny da bomb said...

la tak sihat ke..sian akak..ada isi ke apa ni hehehehhehe

my little family said...

GENNY: 'isi' dah abih buang depan doc kelmarin..hehe.. mungkin sbb terlalu penat & xcukup rehat kot. :-(