Followers

nuffnang

Thursday, May 14, 2009

Mintak pandangan plz...

Kelmarin MA sempat jengah blog AKMA. Hus dia ni pakar bt perabot mcm Kitchen cabinet etc. Untung sungguh dia. Klu dekat2 leh MA survey harga Set bilik tdr. hehe..

Sebenarnya MA nak mintak tolong kawan2 ni. mcm ni, Kami nak cat kepala katil kami kepada warna coklat gelap mcm perabot bilik dlm pics kat bawah ni.. tp xtau samada kena guna polish atau cat kayu biasa. Klu ada kawan2 yg tau sedikit sebanyak pasal ni tolong la bgtau ek..

p/s: klu boleh tak mau la upah Kiang lagi. Duit pun dah xde nk upah Kiang ni..hahaha.. Ingat nk buat sendiri la pulaks. hehe

Anybody, pls give us some advise? TQ..

Ni kepala katil kami, lepas cuci guna kertas pasir tu..

Ni kaler coklat gelap yg kami nak.
perabot kaler coklat tu seakan2 warna coklat + hitam sket.
Aritu kami guna polish tp kaler jadi coklat cerah, xmau la..huhu..

2 comments:

kirana said...

cat la kot ...hehe saya ni tak tau gak

my little family said...

Ana: tu la, klu boleh sblm akak pindah nk kasi settle la kepala katil ni..hehe...