Followers

nuffnang

Tuesday, June 16, 2009

Deman...

hari ni MA demam. Semalam ms kat ofis dah rs semacam, perit tekak dan letih yang amat sgt. Rasa nk cabut balik je, nak tido.

Lepas keja, sampai je rumah mandi segala dan terus berbungkus ngn comforter. tido sat. Nasib baik Che Sue & teh ada jadi depa tolong tgk2 Anis sat. Lepas bangun utk berbuka (MA posa kononnya..) badan dah sakit2 dan sejuk. malam tu MA tdr awai sbb demam . Tp nasib baik arini kurang sket jd dpt mai keja. ni pun pakai setokin & sweater dlm ofis, macam orang dlm pantang pulak..hehehe...

9 comments:

mkie said...

get well soon
jgn takut mkn ubat..

Suzi said...

ayu, moga cepat sihat.
nanti meh ambil kad ye...

my little family said...

MKIE: TQ..xtakut nak mkn ubat cuma malas je..hehe

Suzi: musim kot Suzi, aku kerap la xsihat. ok nanti aku p ambik kad yea.. TQ :-)

AHMOI said...

sian...semoga cepat sembuh

lemongrass said...

semoga cepat sembuh. Jgn lupa minum air bnyk2, bnykkan rehat. Kat sini pun mmng tgh musim demam jugak sbb winter kan.

genny da bomb said...

musim kot skang ni..nuqman ni pun demam gak ni..gigil2 lagi dia..nasib baik ada mama ng hafiza tolong jagakan..

my little family said...

ahmoi + LG : TQ..tu la kn minum air banyak2 sbb cuaca skrg panas.

Genny: mama & hafiza ada ke? Dah lama ke mai umah? ok la tu..leh tolong2 tgk kan.. hehe..Fiza kan doktor..hehe

genny da bomb said...

aah kak ayu..mama ng hafiza ada..tu la tu..nasib la hafiza doktor hehe..tapi kena buli ng nuqman haha sian dia..time nuqman ase sihat abis dipukulnye fiza..fiza misscarriage..stay umah kami sbb mama ada sini..mama mai jumaat lagi..fiza dah keje sini la kak

my little family said...

Genny: akak dah lama xbuka FS tu pasai xtau pasal Fiza, tp adik akak ada la citer sbb dia bc dlm FS. Kim salam dia, suh dia rehat & pantang betul2 tau.hehehe..(nasihat doc plak..)