Followers

nuffnang

Wednesday, June 10, 2009

koleksi kenduri kawin

sepanjang 2 minggu cuti sekolah, ni lah koleksi gift kenduri kawin yg sempat MA angkut. hehehe... ada lagi sebenarnya tu, ( yg xtau mana Anis letak) tuala kecik kaler pink & bunga telur.
Tu belum campur dengan 4 kenduri yg xsempat MA pergi..klu tak makin bertambah la koleksi2 ni. cantikkan?

Klu orang lain suka kumpul keychain, MA pulak suka kumpul benda2 kecik ni. Cantik. selain dari gift ni, MA pun suka kumpul magnet fridge ( haa..nanti leh la kasi kat MA ekk...hahaha) dan aksesori mandian di Hotel. Tiap kali kami p kursus, MA @ hus mesti ambik benda ni sebagai tanda kenangan. Kami jarang guna sabun/mandian tu sbb kami akan bawak sendiri mandian kami..hahaha... mcm2 peel tul. sekarang nk tambah koleksi lak..nk kumpul mug @ tshirt pulak. hehe.. tanda kenangan bila kita ke sesuatu tempat kan? MA sukeeeee........


3 comments:

Suzi said...

ayu, samalah kita pun suka kumpul aksesori mandian di Hotel...nasib baik dulu hubby selalu outstation...byklah dpt...ni sejak duk sini dah takleh nak kumpul...sambung balik nanti hihihi

genny da bomb said...

kak,saya pun suka kumpul magnet fridge..hehehhehe...kalo sape2 gi mana2 n tanya nk apa..saya suh beli magnet tu jek hehehehhe...

dah nk penuh peti ais la plak huhu

my little family said...

Suzi
bilo tu nk balik M'sia? klu berjiran leh la aku blajo msk2 nagn hang, terror la hang ni Suzi.. :-)

Genny
akak ada gak yg pecah sbb mek Anis tarik..huhu...