Followers

nuffnang

Thursday, June 11, 2009

Wardrobe

ada sapa2 berminat nk bt wardrobe utk bilik? hahah..jgn panik..MA xbuat benda ni, tp saja nk tunjuk contoh2 wardrobe yg sempat MA curik2 snap pics dia..hahaha...Tp disebabkan masa tu bateri kamera dah merah ala2 lampu kecemasan ultraman, ni je yg sempat MA snap. Xpe, ada masa kita p lagi..bt aktiviti paparazi nih..hahaha...

yang ni klu bilik kecik je boleh la sbb x guna space byk sangat..
ha...yg ni mmg besar. 4 pintu rsnya. MA pun berkenan yg ni, tu pasal snap lebih sket tu. mana la tau kot2 nanti leh refer yg ni je klu nk bt wardrobe nanti.. (byk duit ekau!!!)
bt wardrobe mcm ni leh jimat byk ruang & nampak kemas kan? sbb semua barang kita boleh susun dr bawah sampai ke atas siling... MA sukeee...
Ni pulak untuk bilik anak pompuan, mcm utk Anis ke..hehehe
Ni nk snap pun susah sbb dia dlm bilik khas. tp cantikk..klu sapa2 ada bilik yg besar leh la bt mcm ni, saperate bt bilik bj khas...
simple..

sekian, sesi info hari ini..selamat berangan... :-)

4 comments:

AkMa said...

ma modern design sume wardrobe tu..umah baru akma pun hubby dah buat wardrobe cam gambar yg 1st tu..tp pintu dia lum siap lg..hehhehe..wardrobe camtu kemas dan cantik..tp kalau nak tempah memang mahal sket la sbb material dia yg tahan nye..

my little family said...

Akma, rs2..klu yg no2 tu (4 pintu + cermin mcm tu) brapa ekk kos dia?
nak tau nih...

genny da bomb said...

tingin gak nk buat wardrobe..tapii..cam kalo buat pn kecik2 je la nnti dapatnye..sbb bilik pun bukan besar sgt..kalo buat lagi la bilik jadi kecik

KV said...

ntah bila kv nak wat wardrobe tatau. Teringin kayu nyatoh. Huhu