Followers

nuffnang

Saturday, June 20, 2009

Tgk je la yea...

tak de apa nak citer, cuma nak letak gambar ni je.. :-)



7 comments:

kirana said...

tau..nak tukar pagar ek..eehehhe

genny da bomb said...

umah kak ayu ke tu?kalo mana2 pun nmpk cantik hehe

KV said...

rumah dulu rumah sekarang ke?

my little family said...

Ana: bukan la, pagar yg bagi tu dah elok...xde sen la nk beli.. :-)

genny + KV : atas mcm umah akak skrg, bwh tu snap umah kat taman lama..rumah sapa pun xtau.hehehe..

shaifulsafar said...

folding gate type nih?... dah pasang auto gate ke?...

nak tau kos auto gate utk folding type la... sebab gate umah saya pun jenis folding cam nih...

kalau buat sliding kang berjanggut nak tunggu gate bukkak...hhahah

my little family said...

shaiful: mmg teringinnnn sgt nk psang auto gate sbb MA ni malas sgt2 la nk turun buka gate nih.. hahaha...

tp tu belum masuk dlm listing lagi.. pic tu sekadar nk tunjuk kaler pagar / ruang depan yg MA berkenan..hehehe.. xpasti nk tukar ke dak sbb kami dah bt pagar batu ni..

teh said...

Wow......kete sapa tu? lawa nyo..huhuhuhu