Followers

nuffnang

Thursday, July 2, 2009

Gotong royong kemas Ofis

Hari ni xsempat nak update. Awal2 pagi dah mula keja2 alih perabot dan setup meja , pc segala. Lepas tu sambung balik wiring utk telefon, streamyx, fax etc... Menyapu, mengelap mcm2 kerja la kena bt. rasa mcm nak masuk ofis baru pulak..( dah la baru je masuk rumah baru..hehe) tp mmg pun, lepas siap semua, ofis ni rasa mcm baru la.. tengahari baru dapat pasang pc. tp kami semua masih terus kemas tempat masing2 pulak. Next week mungkin mop sekali lagi pastu siapkan bilik kuliah pulak. Gambar tu nanti kemudian MA upload yea..belum habis kemas lagi nih.... hikhik...

p/s: KAFTANBATIK dah upload KIMONO dan NATASYA PASANG yg baru.. sudi2 singgah yea...

4 comments:

Khairinadzul said...

hi.. remember me...
sy pun jenis yg x brp ada ms nk mengadap pc ni..haa..umah sy, umah 2 tkt, baris dpn skali(dpn tapak komersial lot)...x tau la bila leh dpt tukar ke sana..MA keje apa yek?? bole la jugak klu nk bg no. pon org yg buat plaster siling tue...

ummi afifah said...

semangat baru ye...rmh baru. lantai opis pun baru...

my little family said...

Khairulnadzul: ni no dia 016-47602333 (Kiang) bgtau dia Hasrul yg bg sbb MA dia cuma panggil akak je..hehehe... :-)

Ummi afifah: nmpknya kn bersemangat la ekk..hehe...

my little family said...

khairulnadzul : sori, silap bg no.. ni no yg betul.. 016-4762333