Followers

nuffnang

Thursday, July 16, 2009

Me today


hari ni MA xde mood nk bt sebarang keja kat ofis. tapi tetap bt, cuma xde semangat je.. buat pelan2. 2 sebab MA xde mood
  • kena Migrain (smlm asyik terjaga dari kul 3am-5.15am sbb badan Anis panas. Tiba2 demam & selsema. tak boleh nk bnafas sgt sbb tersumbat hidung. Padahal sebelum tido MA dah bg makan ubat selsema. 4.30am MA bangun buat susu untuk ANis , masukkan sedikit ubat selsema agar dia boleh tido selesa sket..
  • badan je kat ofis, otak dah kat Kelate.. Nak balik kelate nih kalah budak2 tau excited. Tp td kak long pulak call bgtau mak sedara MA - Adik ayah tenat kat hospital. Dia dah lama sakit tua tp keadaan dia kebelakangan ni makin teruk. Balik ni nak singgah di Hospital dulu jenguk dia..semoga beransur baik.
**dah makan ubat, so otak jadi blur... selalunya klu mkn ubat ni MA akan rs ngantuk jd bila kat ofis xdpt nk tdr tu jadi mcm orang bengong nih.. harap2 cepat ok..xmau muntah kat sini..malu org tgk nanti..


2 comments:

genny da bomb said...

sape sakit kak ayu??cik jara tu ke?

balik nnti kem salam kat cik som ek..

my little family said...

genny: yup cik Jara. InsyaAllah nk akak sampaikan..hehe