Followers

nuffnang

Thursday, July 16, 2009

Tag dari kak Combi..

1. Anda sudah mempunyai berapa org anak & nyatakan Girl Or Boy???
bt masa ni ada sorang je puteri yg comey..hehe...

2. Bila perancangan anda untuk menambah anak??
InsyaAllah bakal menyusul nanti..wakakakaka..

3. Nyatakan nama anak anda & apa makna nama anak anda dlm Islam??
Anis Batrisyia ~ ingat2 lupa nih..rsnya yg cerdik pandai & memenangkan hati

4. Siapakah yg memberikan nama anak anda??
MA & abe tersayang la,,jenuh belek buku nk cari nama yg elok..hehe

5. Dari mana tercetusnya idea memberikan nama anak anda??
dari buku tp lupa nama buku tu..tp buku yg ada unsur keislaman la..

6. Sekiranya anda dikurniakan seorg lagi cahaya mata...apakah nama yg akan anda beri...
belum fikir lagi...tunggu MA peknen dulu la ekk? pastu br kita buka buku pulak.. kehkeh

7. Berapakah perancangan anak yg anda mahu & nyatakan berapa girl & berapa boy???
xde plan pun nk berapa tp klu larat nak la ramai sbb MA ni dr family yg besar..tp semua terpulang pada rezeki dari Yg Berkuasa..

8. Bagi yg mempunyai anak lebih dari seorg...nyatakan jaraknya beza umur anak anda??
xleh jwb la ekk coz ada sorang je nih..hahaha

9. Untuk kelahiran anak anda yg akan datang..anda nak Girl @ Boy?? Nyatakan sebabnya??
xkisah, klu dpt boy pulak pun ok..sepasang la nanti..klu dapat gal, leh share baju ngn Anis..hehe

10. Apa ciri2 persamaan anda & anak anda??
ada2..ckp banyak..hahahaha..pastu rambut sama2 cantik..lalalala..

11. Upload gambar anak anda untuk tont
onan semua rakan blogger..
kat sebelah ni pun dah berlambak gambar dia tp nk tayang balik la..hehe

2 comments:

echah_syed said...

cute sgt..rasa mcm nak geget jek :p

thnx MA .. buat anak byk2 ekk.combi tumpang bahagia :)

my little family said...

hehehe...TQ kak combi bucuk..kehkeh