Followers

nuffnang

Wednesday, July 22, 2009

Telekung sembahyang Anis

Sila abaikan pemandangan2 kat tepi tu.. hehe

Masa kat Kelantan hari tu MA sempat beli telekung sembahyang kat ANis. Cute sgt, ada renda2 kaler pink. Dah lama MA cari telekung sembahyang utk ANis ni. Jadi masa dok tgh shopping kat KB tu MA terjumpa la telekung ni. Apa lagi beli la lagipun murah je. berbelas hinggit je ponn. Anis pulak bila tgk telekung ni bukan main seronot dia. Dapat la solat jemaah ngan abah dia.

9 comments:

~ iezza ~ said...

Comelnya tengok dia pakai telekung....
Nak jadi anak yang solehah ye...

KV said...

dgn dina tak muat saiz lg. Teringin jgk belikan utk dia. Tunggu dia besat skt lg. Hehe

kirana said...

akak dah buat wardrobe ek..nak tengok!

Dewa said...

hah, terkejut aku.. ingat yg aku cite kat dlm blog aku tu.. anok pocongggg!!!!!

my little family said...

iezza : cute sokmo :-)

KV: xpe, dah tak lama tu..bdk2 ni cepat besar.. :-)

Ana: eh! xbuat pun lagi. ongkosnya enggak cukup..hehe..akak cuma ambaik gmbr kat rumah cth je..

Dewa: hihihi......

niza salleh said...

alhamdullilah, sedari usia gini la nak didik anak2 kan, anis t jadik anak yg solehah.amin

csue said...

tu lh aku oyak.... koh guano dewa??? kihkihkih... smale lawok ah, aku nge teh dok ngita dio smaye, buleh lg dio bereti maroh kokghe... 'apa kacau oghang ni???' kata anis... lepah tu, dio sambong semaye smula... hahaha...

my little family said...

niza: harap2 jadi mcm tu la.. AMinnn

Csue: xtau la tu, klu smbyg nge aku sah2 aku suko doh tu.. hehe

mama uzma said...

bagus2...
pendidikan awal...

comel jee...