Followers

nuffnang

Tuesday, August 18, 2009

'Benda' tu dlm ofisku...tepi kerusi ku..

Alhamdulillah...

tergemparr
!!!! baru je berlaku tadi. Masa tu nak ambik recycle paper yg MA letak dlm kotak kat tepi kerusi MA ni. Nasib baik jugak masa nk capai kertas tu MA jenguk sama ke dlm kotak tu. Masa tgh jenguk & angkat kertas tu la MA tgk satu kepala dengan badan yg hitam berkilat melingkar dlm tu.. Eiiiiiiiiiiiiii........ Kepala pulak dah kembang siap masa MA dok angkat kertas2 tu..

Lomah semangat sungguh la.. Apa lagi..dah la cukup 'berani' ngn benda tu.. alih2..dok depan mata ni... apa lagi..lari masuk bilik bos la...
terkejut En Din bila MA tolak kuat pintu dia..hehehe..(sowi ek..dah panik, tindakan reflact la)
cepat2 bgtau dia ada ular dlm ofis.. terkejut dia..

En din: "ular? kat mane?"
MA : "tu..tu.. kat meja saya..dlm kotak paper tuh?" (sambil tunjuk2 balik pintu, nk buka pintu takut ular tu mai.. hehehe

En Din dgn gaya machonya p selak paper2 tuh.. ada ka? "eiii..jgn angkat En Din...satgi kuar kang!" masih dlm bilik bos. main jerit je..kuar??? xmau le...hulur kepala je dr bilik dia... En Din: eh..!ular tedung ni"

"buka pintu depan tu.." EN DIn suh MA buka pintu depan, dia nk tarik kotak keluar..Tp br je MA kuar nk buka pintu tu, bila tgk dia tarik kotak tu..MA masuk balik bilik dia..hahaha..alih2 dia sdri buka..sowi bos..den xberani..huhu..

kat luar la dikerjakan ular tu..MA? hanya bg moral support dr dlm je..hehehe.. xdapek den nk tolong..
dah jd arwah- En Din kerjakan.. En Din yg snap gambar ni..MA? terima kasih je la..aku x akan p dekat...plsss...
dlm kotak kat tempat bertanda X tu la..kerusi MA sebelah tu je..
selalunya paper box tu dok bwh meja..tp nasib baik MA letak kat tepi tu..klu tak.....mmmm

To EN DIn ~ TQ ekk..

p/s: menaip sambil kaki bersila atas kerusi..hehe..xkuasa nk pijak lantai..rs semcm jekkk

14 comments:

Lee D'Langkawi said...

Ular senduk tu. Bahaya...

my little family said...

Abe: tu la..klu ambik kertas td pakai selukkk tange jah..keno doh..
gelenya g dok situ la..

Suzi said...

dengar perkataan ular nak naik bulu roma ni kan pulak dpn mata..ular senduk lak tu...

hati2 ayu...tengok bwh tu ada tak??hihihi..

genny da bomb said...

eiiii kakk...gelinye!takut le ular2 nih..cemana leh ada ular lak ni dlm opis huhuhu..aritu kan reno..celah mana ulaq ni mai huhuhuh geli2 la takleh tgk uwaaaa

my little family said...

Suzi: aku lagi la..lomag smgt sat tgk menatang tuh.. hampeh..tp nasib baik sgg tau sbb kotak tu biasanya aku letak bwh meja pastu aku biasa letak kaki aku je dlm tu..huhu

genny: skrg hujan jd dia masuk dlm ofis kot bwh pintu tu la..'umah' dia kan dah masuk air ujan.. xde tmpat nk dok sbb ofis dah kemas tu pasai dok dlm kotak akak tu..huhu

ummi afifah said...

alamak nahaya nye ulaq tu.. nasib baik dilundungi Allah.. sesat dari mana ulaq tu agaknya ye..

my little family said...

ummi: ntah la..rsnya dlm sarang kat belakang sekolah kot..

mama uzma said...

ya allah...
seram sejuk iena...

iena rasa klu iena kat tempat MA...
dah menjerit2 x tercover dah...
takutnya...

my little family said...

iena: tu la mslhnya..MA xreti mjerit..selalunya tergamam..hehehe..

kirana said...

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee akakkkkkk
geliiiiiiiiiiiii dan takutttt tgk ulaq tu

sib baik la tak patuk tgn akak
ish mau trauma nk letak kaki ni

PuteriSatu said...

ya allah... bahayanye MA... malang tak berbau kan..sapa sangka ada ular dalam ofis....ish...

Intan said...

Bahaya weh! Sib baik ada hero kat opis kau.

Gelak sorang2 aku tgk pic anis tgh nyanyi. Hahahaa..

Fiza Nordin said...

nasib baik la...ular tedung lak tu...klu main seluk je kertas tu tak tgk2 dalam kotak...adui naya sungguh...

my little family said...

Ana,Puteri satu, Intan, Fiza: tu la..Tuhan sayangkan MA lagi rsnya.. hehe..alhamdulillah..cukup ati2 dah ni..balik umah pun nk buka kotak etc pun pikir 2,3x tau.. :p