Followers

nuffnang

Thursday, August 6, 2009

nak kaler apa ekk?

korang nk tau apa yg ada dalam kepala MA skrg nih? teka..teka...

sebenarnya tgh dok pikir pasai baju2 raya nih..hahaha.. teruk tul. Posa pun belum lagi..tu tak kira yg ganti tuh.. x abis2 lagi nih..
Tp rsnya klu nk compare MA ngn yg lain..rsnya MA ni dlm kategori yg agak terlewat dah.. sbb orang lain semua dah htr kain ke tailor utk jahit . MA je belum lagi..dan dah pasti xde yg nak ambik pun... hahaha.. xpe..dah janji ngn adik yg selalu jahit bj MA tu, MA akan htr selai utk jahit..cuma kain xde lagi..hahaha.. ala..jahit kurung pahang jek..senang.. :-p

sekarang ni dok pikir tema utk tahun ni pulak.. emmm nak pakai kaler apa ekk? Klu tahun lepas, kami pilih baby blue..tahun ni xpasti lagi kaler apa. Tak nak kaler hijau , kuning dan merah sbb tu tahun2 yg sebelumnya.. esok, lusa klu dpt survey warna bj tu ok gak.. emm klu xsibuk boleh la curi2 masa sat.. tp rsnya mesti xdpt kot.. huhu..

plan thn ni nak beli kurung moden la sepasang selain dr kurung Pahang tu.. Kebaya dah lama xterpikir nk beli..huhu..

..ngn family MA..

p/s: rs2 mcm nk pilih kaler cream + coklat @ lilac..cantikkkk...
oittttt..keja-keja......hihihi....

3 comments:

kirana said...

ana tak beli lagik kakkkkk

rasanya beli yg dah siap kot
tema coklat katanya...tengok lah cmner

kirana said...

tudung dah oder dark brown..baju tak dak lagik ehhehe

my little family said...

Ana tu la..pening la..nk sedondon nyer pasai..hahaha