Followers

nuffnang

Monday, September 7, 2009

adiah dari che sue...vrommmmmmmmmmmm


tu dia, hadiah yg Che Sue bg kat Anis.. motosikal mcm yg Syapik. SUka la ANis dapat motor tu. nak ke bilik naik motor, nak ke dapur pun naik motor..pusing2 dlm rumah. Sakan ANis yea..ada kheta, kuda, basikal..sekarang motor pulak. Jenuh rempit la mek ni nanti..hehe.. Bila MA tanya "Anis ckp tima kasih dak kat Che Sue?" dia kata " Tima kacih che chu.." laa...orang suh ckp kat depan che sue, tp dia p ckp depan mama pulak.. Anis mmg mcm tu..hehe kadang2 bila kita kata " ANis ckp apa orang dah bg barang tu? dia akan kata "cama-cama" (sama-sama)

Apa2 pun tima kacih banyak2 yea Che SUe..hehe..

3 comments:

Lee D'Langkawi said...

Nok tanyo, di SP berapo hargo muto tu. Aliff lamo doh berkenan. Kat LGK mahal sangat sampai RM300.00.

my little family said...

Abe: harga kat situ RM160.00 tp xtau la che sue leh brapa after less.

Klu hok RM2++ tu besar sket dr hok ni..

Lee D'Langkawi said...

Sini hok RM300 tu mungkin besar sikit ah. Buleh duduk 2 ore.