Followers

nuffnang

Monday, September 7, 2009

Jalan2 ke Bazar Ramadhan

semalam jugak kami ronda2 ke bazar ramadhan sambil htr serunding pada kawan yg buka gerai kat sana. Naik juling mata tgk mcm2 yg jual. Baju kurung, kebaya, dress, jubah,baju melayu, jeans, tshirt, brooch, biskut... Pendek kata semua utk raya la. Geram tgk sbb p time tgh pokai. Bukan pe, nak ambik mood raya ni. Nanti gaji leh la p lagi utk shopping baju plak. Kebanyakkan gerai ni dari butik2 dan kedai baju yg dtg dari merata tempat. Jadi xpayah pening2 nak p cari kedai2..semua dah berkumpul kat sini..

cayang abah.. taktik nak bodek suh beli belon spongebox..hehe..



tgk2..mask pun ada jual tp ni yg boleh basuh. macam2 kaler & design ada..
MA beli yg kaler pink kat ANis..mula2 dia ambik dia letak kat dada..ingat bra kot..haha..abis orang kat situ gelak kat dia..

cantik dak mask Anis, kaler pink lagi tau ..
barang2 yg sempat di 'pow' oleh Anis ~
belon spongebox, kipas kelip2, mask muka, dan lampu kelip2..
ni pulak baju yg MA beli untuk Anis. mcm2 jenis baju budak yg dijual. Dari yg branded sampai la yg biasa2.. tp MA berkenan jaket jeans. Nanti nk beli untuk ANis. murah RM25 je .

2 comments:

yusmee said...

salam mama anis..saya sebenarnye minat dengan mask yang anis pakai tu..kat mane beli yer..sebab setahu saya,,kat kl ni belum ade lagi jual mask mcm tu..anak2 sy..mgkin sebaya dgn anis tu susah kalau nak dipakaikan ngan mask..tp kindergarten diorang wajibkan pemakaian mask kat sekolah..klu ade corak2 mgkin boleh tarik minat diorang untuk pakai mask tu..harap mama anis boleh bg info kat saya..di bazar ramadhan mana mama anis beli mask tu..hehehe..tq...

my little family said...

yusmee: kat KL MA xtau pulak, tp MA beli kat Sg petani jek..kat uptown sini. :-)