Followers

nuffnang

Wednesday, October 21, 2009

Anis dan Upin Ipin..

Anis ni minat betul dengan Upin Ipin. Klu boleh hari2 dia nk tgk CD Upin Ipin tu. Semalam tgk lagi CD Pengembaraan Geng Bermula.. ala yg kuar kat panggung tu.. tak tau dah brapa puluh kali dah tgk..sampai boleh hafal la dialog2 depa tuh..hehe part yang paling dia suka, part menari tu.. siap suh MA ambik payung sbb nak bergaya mcm kak Ros. hehehe..

Ni MA snap masa dia dah ralit tgk semalam.. Ms dia dok menari ngan payung tu lupa nak ambik..

2 comments:

zures said...

MA samalah ngan anak kakzu..kalau boleh tiap-tipa hari nak tengok cerita Upin dan Ipin tu...memnag dah hafal lirik pun..

my little family said...

zures..tu la, tp xpe..minat benda mcm tu MA sokong..hehe