Followers

nuffnang

Sunday, October 25, 2009

bila anis merajuk...

Petang Khamis lepas terpaksa bwk Anis ke ofis kejap sbb pengasuh dia ada hal.
Nasib baik la dah petang masa bawak tu.. jenuh la nak kawal mek kecik sorang nih.. buas sggh.. Yang tak tahannya bila dia nak panjat tangga naik ke tingkat atas. Dah la ofis MA ni dok bhgian belakang, pastu tu time petang pulak sunyi sepi.. risau tul..jenuh kepung la...

Bila dok dlm ofis sibuk nak jadi operator, dok main fax. cakap sorang2 kunun2 dia ckp ngan bos dia la.. kuat tul imaginasi anak aku ni..


ni bukan sujud yea....tp gaya orang merajuk bila tak bg main kamera.. :-p

tu dia, dok menonggeng kat hujung ofis tu.

puas menonggeng, dia p menangis kat sofa pulak..

tunjuk perasaan, marah kat bunga pulak.. adei la.. tp semua tu 10 minit je..pastu elok2 pulak..mcm xde apa2.. ish...

2 comments:

genny da bomb said...

hehehhee...hafiz sll bawak nuqman gi opis kalo kena time dia jaga nuqman kalo nuqman sakit..kalo ada keje2 yang urgent la..

siap nonggeng2 majuk ek anis hihi

my little family said...

tu style baru tu genny. tak tau dapat dr mana, klu dulu merajuk tutup muka je, pastu lari masuk bilik kunci pintu..hehe