Followers

nuffnang

Sunday, October 4, 2009

Rindunyer...


eh..eh..umah sapa ni? hehe..MA ambik gambar ni dr blog Genny masa jengah2 blog Genny td alih2 tertgk gambar umah ni.. err..rasa mcm kenai..hahaha...

Tu umah bunda kat kg.. ish2..bila tgk gambar ni tiba2 terasa rindu nk balik.. xpe2..hujung bulan depan MA akan balik jgk walaupun sekejap..huhu.. Aik mana p pokok bunga yg banyak2 kat depan porch tu? mesti Mek dah alih ke tempat lain ni..ingat balik nanti nk ambik sket la pokok2 tu..haha..suke suki aku je nk ambik ekk? :-p

balik aritu, p cari remis kat Pantai Angkasa..balik nanti nk p mana pulak ekk? mmm..pikir2..jgn tak pikir..haha...

4 comments:

KV said...

macam pernah ku lihat rumah ini. Haha.

Kak, pantai perkasa ke pantai angkasa ek? Keliru ni. Hik hik

my little family said...

KV, xtau la..aritu tgk kat signboard pantai Angkasa, tp ado hok panggil Pantai Perkasa.. try la p check..KV kan rajin ronda2...hehe

csue said...

ari tu kami pi check doh... confirm, PANTAI PERKASA

genny da bomb said...

hihihihihi..gambo bunga2 kat depan tu lupa lak nk amik..hehehe..byk tol le kaktus kat umah mak akak..cam nk cuti ja gerammm