Followers

nuffnang

Monday, January 11, 2010

Kotak Ajaib

kotak ke bangku ni? Dua-dua boleh..kira 2 in 1 la. Sebelum ni ANis tak tau yg MA simpan mainan2 kecik dia dlm ni sbb biasanya simpan dlm bakul je tp sbb semak mata memandang jadi beli kotak ni utk simpan brg main kecik2 dia. Semalam ms kami tgk AJL, ntah mcmana masa dia nk alih kotak ni ke depan sket..tiba2 dia terangkat penutup kotak tu je. Bila dia nampak je mainan dia dlm tu seronok dia..hahaha...

pasni lepas main dia dah tau nk simpan mana mainan dia tu. Takde la semak sket umah.
lepas main , simpan balik dlm ni ekk..
boleh jgk di buat tempat duduk.. mula2 tu dia ingat bangku dia la..:-)

3 comments:

** Perfect Love ** said...

waa serbaguna ;)

emil @ mamamia said...

wa..best la anis dh discover harta karun lelama dia hahahaha..

eh.kuat jgk la...biasa cover dia mcm tak kukuh..kat mana ayu beli..nak jugak...

ghumah kami lagi byk harta karun..huhuihu

my little family said...

perfect love: yup, serbaguna..nk bt bakul baju2 kotor pun leh gak tu...

emil: kat cosway.. ada 2 size ni.. yg MA ni yg besar , yg kecik sket pun ada.. mmg kukuh ni..