Followers

nuffnang

Tuesday, January 19, 2010

tgk wayang..aktiviti malam minggu

dah lama nk tgk wayang ni tp tak pernah ada masa. time free, poket lak tak free..so camner tuh..hehe

Sabtu malam yg lepas, kami anak beranak p tgk wayang. Citer dia "Adnan Sempit".
dah bawak ANis jadi kena la tgk citer2 yg kelakar dan mudah dia nk faham. klu tak, tak pasal2 dia jerit nk kuar panggung..Rugi la..

MA standby botol susu (as usual) dan beli pop corn & coke , kot2 lapar kan? :-p

masa tgk citer tu, ok la..ANis pun xcited . Kami ambik seat 2nd last..kira clear la nk tgk..
tp tgh2 syok tgk ni, ada la mamat sekor ni yg JAKUN panggung wayang.. dok gelak punyer la kuat. dah la dok belakang MA..sampai ANis pun tutup telinga takut. Geram sungguh.
Teringin gak nk sound kat dia suh 'behave' sket tp bila pikir2 balik.. biarkan dulu la..
Klu ANis nangis br MA sound dia.. org2 yg dok dekat2 tu semua tak selesa dengan gelagat mamat jakun ni. makin dia tau kita bengang, makin dia bt.. tensen la..

tp enjoy la dpt abiskan masa tgk wayang ngn ANis & abah. :-)


Ni ler citer yg kami tgk mlm tu.. lawak gak esp Angah la..hahaha
Anis nk tgk ni pulak abah..
tak puas tgk wayang..ajak abah dia masuk lagi..hahahaa
ms ni tunggu nk balik..lif penuh..jd posing lagi..
lepas abis tgk wayang.. kami sampai time wayang nk start..jd xde la nk posing2 dulu..hehe

2 comments:

kirana said...

hahah kebetulan lak..sy publish entri ni esok..sama cite kite tgk..
tapi sy tgk tak habissssssssss

my little family said...

Ana..la..nape pulak? rugi la tgk x abis...