Followers

nuffnang

Monday, February 1, 2010

Jalan-jalan ke Gunung Jerai

MA tak pernah sampai pun ke sini sebelum ni walaupun kerap gak guna jalan ni kalau nk ke Alor Setar (selain guna highway)
Sabtu lepas hubby ajak jalan2 kat atas Gunung Jerai, sambil2 tgk resort baru yg ada kat sana.

Cantik permandangan atas tu. Boleh nampak sawah dan laut. Tp sebelum sampai tu pening2 jgk la MA sbb jln dia yg pusing2 tuh.. :-)




pose kat pintu depan sebelum masuk ke Regency Resort.
amacam kami anak beranak pose? hihi..
mcm filem hindustan pulak, pose atas rumput..hehe
Antara bilik2 dan rumah yg ada. Cantik.
bilik ni RM380 rsnya.. siap ada jakuzi lagi.. :-)
Permandangan dari atas. Yang tompok2 tu awan.

berangan nampak anak mama nih...hehe

3 comments:

zaza@mamaHanin said...

kak ayu..
takder dgr singa/ harimau mengaummmm ka kat situ??? a few years ago, en hubby p tdoq kat sana, dia kata dgr harimau mengaummmm.. betui ka x, wallahu'alam.. hehehe...

my little family said...

ZAZA, kami p siang. tak tido situ. jadi xde la dgr..klu tido xpasti la..bunyi tu ok lagi..kot2 mengilai tu yg lomah tuh..huhu

kirana said...

tak penah jejak kaki lagi kakkkkk
cantik rupanya kat ats tu yer
nnt buleh la ajak asben meronda kat situ