Followers

nuffnang

Wednesday, December 17, 2008

Celoteh hari ni..

Rasanya sepanjang bulan DIs ni Ma mai keja pakai baju sukan atau skirt labuh je. (rs mcm sport woman/ cikgu pj la pulak..kekeke) Tak pernah pakai baju kurung pun. Al maklum la..ofis xsiap lagi renovate ni. Masih ada sket lagi saki baki kerja tu. Wayar berselirat, barang2 bersepah sana sini..rasa2 mcm dok dlm stor la pulak. Selang seli ngan bersin.. Meriah ofis ku..hahaha..



Start minggu ni plak kami dah mula kemas sket2..Isnin lepas dok basuh bilik kuliah.. Yeaaaa...main air la kami. Sapu2 xmain la..debu mcm padang pasir tu.. Ma plak mai keja aritu pakai skirt labuh..kunun2 nak ladylike sket aritu..haa..tudia..kena basuh bilik kuliah..basah lencun kaki skirt ku..hampeh..

Kelmarin keja mop lantai dan lap kerusi2 banquet tu. (En Dett yg mop..MA tukang kasi support je..hahahaha) pastu kemas barang2 kat meja + kaunter taruk dlm kotak sementara. bila pembekal mai htr buku, kalut plak dok cari cop & stamp pad nk sign SAP..haru tul.

Ari ni? kehkeh..keja mgemop dan vacum bilik bos. tp yg ni bos bt sendiri. MA? dari nampak dok saja..MA p lap pintu glass yg baru ni..sampai kilat tu..... hehe



sat lagi xtau apa plak nk buat. Selagi ruang depan x clear, part MA mmg xboleh bt..so kita tunggu dan lihat aje la nanti.. hehehe

p/s: terasa nk makan prosperity burger Mc D la...huhu..

2 comments:

saya said...

hehehe..org suruh kemas2 dia pi main2 air lak ye. kihkihkih... nak jugak prosperity mekdiiii....

my little family said...

saya: kami mengikut arahan je..arahan main ait..hahahaha