Followers

nuffnang

Monday, March 30, 2009

Buat Apa ari minggu?

Banyak betul aktiviti weekend lepas. Dari pagi sampai ke malam. Antaranya Shopping barang keperluan, tgk grill kat rumah baru (waa..frust gila ), tempah langsir, survey lampu, dapur, kipas, ambik barang di pos laju etc..etc..etc.. Tp xsemua MA snap pic sbb segan la nk snap pic dlm kedai2 ni, takut nanti depa x kasi plak. :-p

hahaha..ni pulak yang ku beli. Bila singgah kat kios make-up ni mmg mesti buang duit nyer lah. Sebab bibir MA skrg tengah mengelupas teruk (xtau kenapa) jadi MA beli lip gloss je ganti lipstik yang dah banyak MA buang. Mascara tu pun sbb dah lama abis. MA pilih kaler coklat, just nice.

Haa ni plak beli kat Tesco. RM10.00 hinggit je ponn. Buat letak kaki- di ofis. barang2 lain yg beli kat sana xpayah snap le, cuma brg dapur-kentang, udang, ayam, telur, aiskrin etc2..kekhkeh..

2 comments:

D.O.U.B.L.E...S said...

salam perkenalan.....anak aku pun nama anis gak......

my little family said...

double : salam kenai... Sweetkan nama Anis? :-)