Followers

nuffnang

Wednesday, April 8, 2009

cuci cermin lagi

amboiiiiii..mentang2 la aku ni rajin cuci cermin kelmarin, arini bos suh cuci cermin bilik kuliah 1 pulak. Ayoyo...banyak tu. Dan yg paling susah sbb semua dah ada grill. Dah le arini ku mai keja pakai baju kurung. Klu tau pakai t'shirt siap2. Xpe..satgi aku balik tukar klu rajin.

Ku pikir nak pancut ngn aip paip je kali ni. Malas nak lap pakai kertas surat khabar sbb banyak. Lap ngan air sabun pastu pancutttt air ..muahahahaha.....senag sket keja ku...
tp semua tu akan ku buat petang ni sbb nanti licin pulak coridor tu nanti.

Adik FT yg baru masuk tu skrg ni dok lap lantai kat bilik kuliah tu yg ada kesan2 debu. Tukang cuci yg diupah aritu mop dah tp kesan debu dinding ttp ada so kami lap balik pakai minyak pulak...

Ingat nk snap pic dia, tp takut dia malu lak..hehehe..

5 comments:

kirana said...

amik kontrak cuci tingkap la kak ayu..hehhe

my little family said...

Ana: muahaha..kena panggil geng Aflin ni tolong buat.

emil @ mamamia said...

amboi..office dh bt renovation...rumah pun tgh renovate..sgala benda serba abru ni..semangat2....

ha betul la..baru teringat gang C.U.C.I....ayu dh join gang depa ka.hahaha

genny da bomb said...

rajinnya kak ayu ni..bleh dak mai umah kami jadi tukang cuci kat sini plak..hahahaha malas betul nk cuci umah sewa ni huhuhuu

my little family said...

emil: rela dlm paksa..hahahaha...

genny: suh abe tu cuci..dia mesti rajin lah..hehe