Followers

nuffnang

Monday, April 20, 2009

Menu

Retak seribu masak cili

Daging Masak Kicap Sempoi

Lama jgk rasanya tak tayang menu kami setiap malam. So ari ni teringin nak tayang la. Lagipun asyik story pasai umah je nanti boring pulak kan?
ok, ni je 2 resipi yang kami makan berdua semalam.. yang sempat MA masak. Dah lama rasanya tak masak mcm ni, selalunya yg goreng2.

6 comments:

KV said...

retak seribu tu kv panggil lala. Tp sampai ke hari ni serik nak makan sbb lps mkn dia 2 thn lps sakit muka macam nak luruh daging2 muka. Teruk sungguh resdung.

shiemz said...

sedapnyer nampak kerang tue... nyum..nyum...:D

my little family said...

KV: MA pun panggil lala jgk tp makcik kantin kata lala yg besar sket. yg ni retak seribu..mmm..ye la
kot :-p

my little family said...

shiemz: bt masak lomak cili api pun leh terangkat tau..hehehe

genny da bomb said...

uish lama dah tak wat entry masak2 ni huhu..sedapnye daging tu..kak ayu bz sket aa skang ni..tak sempat nk update blog tu...hehe dh update dh tu..

dok umah baru nnti leh le mula masak2 balik..tapi camno nk rajin masak???kedai depan umah tu bykkk!!!sedap2 plak tu huwaaaa!!

my little family said...

genny: tu la, akak pun bz dah skrg..ni curi2 masa je...hehe