Followers

nuffnang

Monday, April 20, 2009

Tag ~

Dah lama jgk tak kena tagging nih. kali ni Zaza kasi kat MA suh buat. memandangkan xde pic Anis dlm wad di pc office ni, jadi MA letak dulu mana yg ada ekk..
taraaa...ni la gambar2 ANis masa kat spital tu..

1. Letakkan gambar anak (or anak2) yg baru lahir..Gambar kalau boleh mestilah yg masih dalam wad maknanya gambar anak hari yg PERTAMA.
***** gambar masa dlm wad tu ada kat PC di umah. nanti la ada masa MA upload. Buat sementara tu layan gambar ni. Ni pic masa usia Anis 7 ari rsnya.

2.Letakkan butir ini:
  • Nama penuh:
  • Anis Batrisyia bt Mohd Hasrolhizar
  • Nama Panggilan:
  • Anis, kakak( baru ajar je ni), adik (mcm2 panggilan) kdg2 tu dia kata dia ni Adi..kes citer Adi & ayah la tu...
  • Jantina:
  • Princess
  • Tarikh Lahir:
  • 30/8
  • /2006 - kul 7.40am, xdan dah nak tunggu 31 Ogos..hahaha..
  • Tempat Lahir
  • Wisma Perbidanan Zainol & Ram (betui kot ejaan dia)
  • Berat Lahir:
  • 3.4kg..muka mcm Jepun tu ms mula2 keluar..confuse sat..
  • Kelahiran:
  • normal...

3. Harapan korang pada anak ni. Jadi ape besar nanti n KENAPA?

Jadi la insan yang berguna, menghormati ibu bapa, orang tua, berjaya dalam hidupnya dunia serta akhirat. .. jauhkan Anis daripada menjadi orang yang rugi dlm hidupnya kelak.. Aminnn

Xtau nak TAG sapa. sapa2 terasa nak buat boleh la yea.. amat di alu2 kan..



4 comments:

genny da bomb said...

hehe takde gambo dlm spital so mmg malas nk buat la kekekke..

kirana said...

satu hari ja nk lahir hari merdeka ek
awat tak tahan MA ehhe jgn bg kluar dulu :P

AHMOI said...

dah dekat nak merdeka sangat dah tu..klu lewat sikit jadilah ank MA tu ank merdeka..hehee

fantaghirolynn said...

MA, jwb tag lynn pulak