Followers

nuffnang

Tuesday, May 5, 2009

JJCM ~ pekena mee udang kat Pulau Sayak lagi..

Ahad tghari kami sekeluarga ke Pulau Sayak kat Kuala Muda. Nak pekena mee udang. Dah lama rsnya tak makan mee udang ni. P dengan mak tok, Abah Wan, Pak Long, mak Tam, Ipah sefamily, Cik E & Mak SUe. Sekarang harga sepinggan dah jadi RM7.00. tp udang mmg besar2 la.. mmg sedap!!!! Klu nk makan ngan meggi pun boleh..ponn sedap.. Ni Pak Long belanja....TQ Pak Long. :-)

9 comments:

kirana said...

akaaaakkkk!telan air liut tgk megi udang tu aduhhhhhhhhhhhhh
dah la tepi pantai ek?
ish nk kena pi carik jugak nnt balik kedah
akak tlg cerita map nak pegi buleh?
hha kat kuala muda tu dkt ngn sg petani?

KV said...

mlm td pun kv makan megi taruk udang. Tp masak sendiri lah. hehe

my little family said...

Ana: Pulau Sayak tu dlm area K.Muda. dlm 20 minit kot dr sp ke sana. Nk bg map tu xreti ..bwk p sana terus la nanti..haha....

SP-Tikam Batu-Kota Kuala Muda-Pulau Sayak...nanti nk p bgtau ekk..hehe

KV: xpe, sendiri ponn sodap kan? lagi puas ati nk taruk udang byk mana. hehe

genny da bomb said...

uwaaaaaaaaaaaaaaa!!!NYESAL BUKAKKK!!sedapnya nampakkkk..dok telan ayaq liuq je lah tgk huhuhuhu

shaifulsafar said...

aduhai... sedapnya... bila la nak sampai sana nih...

selama ni duk belasah mee udang Har Mee jer.....huhuhu

my little family said...

genny + shaifulsafar: best tau, udang fresh2 pulak tu..nanti JJCM la ke Kedah pulak. hehe

genny da bomb said...

bulan 6 ni saya balik kg...hahaha byk tempat nk terjah ni..

MaMaMi said...

punya ler sedap mee udang tu, klu dekat bleh ku balun 2-3 pinggan. Haw liawww...ngeh²

my little family said...

genny: wow..dah siap bt listing tuh..pekena passemboq sama tau

mamami: mmg, 1 pinggan mmg xcukup tau....sekali slurpppp jekkk :-)