Followers

nuffnang

Monday, July 13, 2009

posa..

hari ni MA posa.. (posa pun nak bgtau jgk tu? kakaka) Masa jenjalan kat blog kengkawan nih..mcm2 menu yg ada.. ni kira dok hitung nk masak apa la ni.. Biasanya klu nk start posa MA mesti lembik giler la.. balik umah je terus terjelepuk atas katil..nk angkat tangan pun x larat tau.. terul tul la bini Hasrol nih..hahaha.. tp hari ni rasa ok pulaks (yea la..br tghari pun..) tu dok hitung2 nk masak apa nih.. tp rsnya yg simple2 je..

Gulai ikan keli dah kompom ada nih, goreng ikan @ udang pastu goreng sayur sket la( tak pun ulam2 je..) satgi nk cari ikan kering kat kedai..mkn ngn sambal belacan nih mmg terangkat la...walla... (budu wajib!!!!)

Yang, berselera tak menu kita arini? :-p

p/s: sebenarnya xbawak kamera nk upload gmbr jd xde seri la blog arini..huhu

5 comments:

genny da bomb said...

masak kak jgn tak masak..jgn terjelepuk atas katil..pi jelepuk kat dapoq hihi..uii gulai makan ng ikan kering...mmg besHHH!!!!!!

my little family said...

genny: tu la..apa2 pun ttp xleh lawan masakan kg kan..kan? bila nk balik kelate? akak jumaat ni.. :-)

kirana said...

berapa hari lagi kena ganti heheheh

genny da bomb said...

tatau lagi bila nk balik..kena tgk jadual cik abe tu lah..skang ni tgh stat kelas baru..dia kena tgk jadual dia dulu..hehe

my little family said...

ana: xmau ckp sbb banyak lagi..hahaha

genny: oo...raya nanti kat mana? akak kedah punyer turn..hehe