Followers

nuffnang

Monday, August 10, 2009

Anis

mcm ni la rupa Anis tiap2 kali MA ambik dari rumah pengasuh dia. Rambut bersikat elok, kdg2 tu siap berdandan lagi. mcm2 pesyen mak Tok Biah dia bt, tocang la, jalin lipan la.. lepas naik kheta kena berenti kat kedai dulu, baru leh balik rumah..Tp kadang2 MA bt do no jek..marah dia..hehe..

Tp bila dok kat rumah....

ni la rupa Anis...cukup payah nak sikat rambuat dia tu.. jenuh kejar la mama dia nih.. kdg2 bila mama dia marah br nk bg sikat rambut tuh.. pening2..


14 comments:

zaza@mamaHanin said...

hehehe.. duk ngan mama dia rock arr sket.. duk ngan mak tok Biah dia kena sopan santun.. baru nampak ayu.. hehehehe.. kelako betui anis nih.. ari2 'kapak' mama dia ekk..

mama uzma said...

hahh...
kan manis gitu anis ikat rambut...
comey sgt dan nmpak kemas...

tapi mmg la..parents kat taska iena pun slalu ckp..berkejar2 nak ikat rambut anak dorang..hihi

my little family said...

zaza, mmg betui..dia bt mcm mama dia cop duit tau..haru tul.. kdg2 tu lepas ambik dia dr umah pgasuh..takut nk lalu kot kedai tuh..sbb mesti suh berentinya..adei la.. klu akak byk duit mcm erra fazira ke, siti ka xpe la kan..kan..hahaha

my little family said...

mama uzma, masalahnya ngn mak tok + pengasuh dia dia bg..tang mama dia ni sronok pulak main kejar2 kot..hahaha

genny da bomb said...

kiut je rambut gini..susah dak nk sikat rambut camni ek?

** Perfect Love ** said...

aduhhh ..
mengancamnya rambut kerinting dia tu!

my little family said...

genny, klu sikat ari2 ok..xkusut. tp tu la..cukup mencabar klu mama dia nk sikat rambut. siap main kejar2..letihhhh

perfect love: klu letak minyak/moss lagi cantik..cam meggi tau.

Acacia said...

comel la anis sikat rambut gitu.. wat gitu napok ayu la.. pakai seksi2 sikit shapik kenan nnt.. shapik kuat koya tuh...

shaifulsafar said...

bulatnye mata.... heheh.. kiut jer... haa kan cantik bila rambut tu diikat... sesekali jadi rockers tak pe la... kan?.. rambut ala-ala man kidal tu...

my little family said...

acacia: sie ko syapik kan? tp Anis lagi sie..xdok saing..nanti nk bui saing la..huhu

shaiful: klu dok ngan mama dia, bertukar jadi rocker..huhu

kirana said...

huish beza sungguh perwatakann hahahah

kat atas nampak ayu jer..
yg gmabar bwh nampak ganas..rock gituuuuuuu

my little family said...

Ana: hehe...dok ngn mama/abah dia jd ganas la..ngn mak tok bt2 baekk..huhu.. Anis ni ada penyakit baru..suka membebel..hahaha

shiemz said...

haha..comeynyer..baru la kemas...

my little family said...

shiemz: hehehe..