Followers

nuffnang

Sunday, August 30, 2009

~::epi besday my dearest Anis ::~


~:: HAPPY BIRTHDAY ANIS SAYANG ::~



HAPPY 3rd BIRTHDAY
~:: 30 ogos 2009 ::~


NAK TAU APA YG DIA MINTAK?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tu dia......




atau yang ni ..

huhuhu...

apa-apa pun..

mama dan abah

kami sayangggg Anis..

mmuahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


12 comments:

KV said...

alah, beli jer kak. Ehehe
hepi besday anis!!

my little family said...

KV: tu la...kami plan nk beli benda lain tp nmpk gayanyer kn beli laptop ni la..hehe

Lee D'Langkawi said...

Hepi besday Anis....

my little family said...

aBE: Wakil Anis ~ timo kasih, wish jah ko? dio nk laptop tuh..hahaha

kirana said...

happy besday anissss!!!
cantik kek tu

my little family said...

Ana: hehe..

Suzi said...

happy b'day anis...moga membesar jadi anak solehah...

ayu, beli jelah...anak sorang...yg aku ni kalau beli utk sorang yg lain pun nak juga...4 kena beli huhuhu...tak terbeli walaupun kat sini kira murah toys mcm tu banding kat m'sia..

cari kat garage sale hihihi..

my little family said...

Suzi: mmg nak beli pu, tgk esok je la..arini xdan.. abah dia pun xlarat tu...:-p

Acacia said...

Epi Besday Anis! nok handphone ke? huhu.. handphone mainan je la ek..

lemongrass said...

Happy Birthday Anis. Dah besar dah anak dara sorang ni ye :-). Stay sweet always and may all your dreams come true

reena said...

hepi b'day sayang... eh..eh.. anis sebaya danish yek...

my little family said...

acacia: buleh la jgk..kaka

LG: TQ.. cukup seronok dia boleh tiup kek 2x..:-p

reena: yea ka? sebya ekk tp kita br sorang, sis dah nk masuk 3..hehe..