Followers

nuffnang

Wednesday, August 12, 2009

hAPPy ThURsdAy


selamat pagi semua.. wah..bersemangat bila buka blog arini.. bukan apa, bila dengar lagu peberet sepanjang zaman nih..hehe.. hati berbunga2.... teringat zaman skolah dulu2..hihi.. (nasib baik Intan dah jarang bc blog ni..klu tak, kantoiii..)

Esok cuti, hepinya... tp mcm biasa la..kerja kat rumah ni dah sedia menanti... Klu u all nak tau tembok pagar kat umah MA dah siap pun plaster bhgn depan. nanti nk kena cat la pagar tu. (adoi..duit lagi tuh....) Tgh dok pikir nak cat kaler apa nih.. susah2 sgt cat je ngn kaler cream..seragam dengan yg dah sedia ada tu. klu boleh nk bt sebelum puasa, takut nanti x larat pulak abah nk bt..(kompom tuh)
Anis tgh berlakon tunggu bas nk ke sekolah..hehe..
rak kasut yg terpaksa stay dlm rumah sementara tembok pagar tu siap plaster.


p/s: tak sempat nk ambik gambar pagar tu td.. rushing sbb dah lewat..hehe


~ hanya yg mengerti akan mengetahui~

2 comments:

genny da bomb said...

gambaq mana?hehehe..sure dah cantik umah kan..hehehe

my little family said...

genny: xdan nk ambik sbb dah lewat td.. :-) umah biasa2 je..umah Genny lagi cantik..