Followers

nuffnang

Monday, August 3, 2009

My WiSH...

harap-harap sebelum raya ni:

  • pagar tu dah siap plaster
  • dapat sofa yang di idamkan..
  • dah banyak koleksi pokok2 kat depan umah nih.. (banyak la..)
  • dinding dah berhias..:-p
sebenarnya mcm2 dah plan nk hias umah ni(yang masih kosong nih) tp tu la sangkut tang ongkos nya pulak..hahahaha...xpe..kita buat setakat mana yg termampu.. RUMAHKU adalah SYURGA KU.. :-)

8 comments:

shaifulsafar said...

MA... upload la gambar2 rumah awak yang terkini... hehehe... nak curik idea men'deco' nih...

my little family said...

shaiful: bt masa ni masih 0 lagi.. masih banyak yg xde..:-) try suh Ana upload gmbr umah dia kot2 dah siap mendeco.. :-)

umah tu dah siap ke?

echah_syed said...

sabo MA takan larik perabot dikejo heheh :p

kirana said...

wehhhh kak ayu..umah cek pon tak deco lagik...tak sempat nk gi kedai2 beli brg...nak kena amik cuti..bwk anak mmg sy tak leh beli


rasa mcm nak singgah balik raya nnt ..tgk umah akak hahahahhaa

Dinding Cantik said...

semoga impian tercapai ya...

genny da bomb said...

pelan2 kak..umah saya pun kosong gak lagi..ongkos pun kosong utk beli2 deco ni hahhahaa..

my little family said...

kak combi: huhu..MA nk tunggu cavenzi bukak kat SP ni jekk.. berkenan tgk rak tv & meja mkn dia tuh...

Ana: sama la..akak klu bwk Anis..mmg xjadi keja.. skrg ni target nk siapkan ruang tamu dulu.. hehehe

my little family said...

Dinding cantik: TQ yea..

genny: tu la..kita serupa....slow & steady.. hikhik