Followers

nuffnang

Thursday, August 27, 2009

puasa ke 5

sori la jarang2 dapat update n3 menu berbuka. bukannya apa , kadang2 tu berbuka kat umah 'jiran sebelah' so mals nk heret kamera..hehe.. so untuk menu berbuka semalam..setelah puas di pikir2 jadi MA putuskan untuk ke PARAM kat Jam Besar Sg Petani jek.. Asalnya nak masak tp bila Tok Mek nk p jln2 tgk PARAM kat SP ni jadi kensel la niat tu. Sampai kat sana, hujan renyai2 pulak jadi beli je apa yg terasa nak makan.. Pilihan MA kali ni..hehe..


Sup Gear box- my peberet all the time.. RM6.00
xdan nk buh dlm mangkuk terus MA snap sbb dah dekat time nk berbuka ni..

Tu dia ~ terubuk bakar~..hehe mahal tuh RM20 sekor..
tp nk bt mcmana, nk bakar sendiri xde tmpt bakar.. huhu..
kn mkn sampai licin nih..haha..

roti pita inti ayam.. RM2.50

popia basah ~ RM2 utk 5 bijik..kira murah la tu kan?

tu dia, sakan betul ku berbelanja kali nih.. xpe..untuk kali ni jek.. lepas ni msk yea..xde nk beli2 dah..huhu... org kata nk hilang kempunan.. :-p
ALASAN hehe..!!!!!!!!!

2 comments:

genny da bomb said...

no no no...mak posa arini...adusss.tercabarnye imankuuuu

my little family said...

genny: terubuk bakar tuu...ish2..sedap sggh.. :-p