Followers

nuffnang

Tuesday, September 1, 2009

Celebrate Besday Anis semalam

walaupun lewat sehari kami celebrate sbb 30 Ogos lepas Anis ada kat kelate tp tetap beli kek untuk dia. Kan Anis ni suka tiup lilin? :-)


SO layan je la pic2 yg sempat snap semalam..

happy 3rd birthday
Birthday gal
tengah posing dengan baju yg beli khas utk dia. Tgk tu, siap ada nama Anis lagi..
baju ni MA tempah dari Cuda klu minat leh la ctc dia..mcm2 design ada.. Cuda, akak tolong promote nih..haha
Ngan Abah & Mama

hadiah time..yg ditunggu-tunggu..
sama kan dengan yg MA tunjuk aritu.. Ni boleh eksyen ngn che sue la nih..


10 comments:

kirana said...

cewah2....happy la tu dpt apa yg dia nak..
budak2 skrg...sng sungguhhh nak apa jer mesti dapat :)

my little family said...

Ana: nasib baik murah jek..MA dia mampu la beli..coba dia mintak PS2? demam mama dia seminggu..hahha

shaifulsafar said...

selamat hari lahir utk anis... dan tahniah untuk mak ayahnya juga...

happy tengok anak membesar...

KV said...

lawa baju!!!

my little family said...

shaiful: makacih2...asalakan anak sihat walafiat tu dah syukur byk2 kan?

KV: order khas tu dr http://didaijau.fotopages.com..hehe..

** Perfect Love ** said...

lawa kek anis....
rasa mesti sodap..
happy besday anis
stay cute k

my little family said...

perfect love: TQ...last minit..xdan nk tempah, beli siap je

Miss Moon said...

salam kenalan ..

happy birthday anis ....lawo la baju anis berkenan la auntie tgkssssss

genny da bomb said...

keta atas kek tu buleh makan ka dak??cam sedap ja kek tu nengokk

my little family said...

miss moon: salam kenai... TQ sudi singgah

Gunny: tu kheta mainan la, ish2..dlm byk2 benda tu kheta yg dia nk mkn..hhuhu