Followers

nuffnang

Tuesday, October 6, 2009

keja..keja..keja..

Salam semua...

nampaknya banyak keja2 yang MA nk kena settledown nih. Untuk mengelakkan daripada pening di kemudian hari so MA nk kena clearkan semua yg dok Q nih. So buat sementara waktu klu xbanyak citer2 atau n3 yang menarik tu harap maap la ekk.. Mek bz la loni... (tu dio, ayat che siti dah kuar dah..hehehe) tp jgn risau...MA akan tetap jengah blog2 korang semua dan tinggalkan jejak sbb biasa la kan..mesti gatai tgn nk tinggal komen nih..hahaha..

jgn lupa ku yea.... hikhikhik... keja2 ku ni InsyaAllah akan ku siapkan secepat mungkin..

sebenarnya bukan keja apa sgt cuma nk bt agar lebih teratur dan kemas. so lepas ni..klu ada apa2 xperlulah pening2 dah.. :-)...lalalalala...

3 comments:

Intan said...

Kalaulah audit tu leh settle mcm keje kau tu...alangkah bahagianya hidup aku...


Lalalalala

:P

my little family said...

aku klu gaji lebat mcm kau aku sanggup...hahaha

my little family said...

keja aku sama mcm org lain gak, abis yg ni.yg lain pulak mai..