Followers

nuffnang

Thursday, October 8, 2009

Rindunyer kat mama (Anis) ???

Rindunyer kat mama(Anis).... haaa? mama tp ANis..mesti korang pening kan?
sebenarnya ni panggilan lain yg kami panggil kat dia. klu korang nak tau, Anis ni suka berlakon. Klu berlakon tu dia akan jd mama , manakala MA pulak akan jadi adik (dia la tu..) hubby MA mcm biasa le akan jd suami dia. dan yg syoknyer dia panggil kat hubby MA tu "abang".. ceh2..lawan tokey sggh anak aku nih. :-p

hari2 mesti dia berlakon. kadang2 tu jadi doktor pun ada. pernah sekali tu tiba2 dia kuar dr bilik pastu panggil abah dia " mohd acelu ija (mohd hasrolhizar la tu..)..macuk.". suh masuk bilik.
"dok atah tatil (dok atas katil), butak tetuaq, tokter nk cucuk ni" (bukak seluar,doktor nak cucuk ni) hahaha..sakit perut kami gelak kat dia..

sekarang ni Anis masih kat umah tok dia kat alor setar. Kelmarin ms kami call dia suruh kami p ambik dia.. dah teringat kat rumah la tu... kesian pulak tp xpe..Sabtu ni depa nk mai SP jgk.. so biar la ANis dok lama2 sket kat sana..main puas2 ngn Nur Iman..hehe..


ni tgh dok berlakon la ni..dlm kheta...
pakai tudung teh mimie, ni masa kat rumah lama .






2 comments:

zaza@mamaHanin said...

kak ayu..
bab berlakon jadik doktot nih zaza pun nk tumpang citer la.. pasal si anis ngan Hanin.. ingat x ari raya lepas ms kiteorg g umah mak njang, hanin ader pegang pensil kat atas meja tuh.. anis terus pi kat hanin amik pensil yg kat tangan hanin tu.. taw dia kata pa..
"aih..aih.. jgn main.. nih tokter (dokter) nak tulis stg ni.." hahaha.. amboi..amboi.. sakan betoi si kecik nih taw!

my little family said...

zaza; ye ka? hehehe... kuat tul imaginasi dia ni.. sowi la xsempat layan aritu..sbb mai time tgh bz2 kat dapur. Klu tinggal tak mkn depa nanti..hehe ampun yekkkk..hehe