Followers

nuffnang

Thursday, October 7, 2010

credit to My Other Half sket.. ^_^


pagi td ms on d way ke ofis, terdengar dlm kereta topik Hotfm arini "pandai ka Suami membuat kerja-kerja rumah"


mmm..topik yg bagus gak tu.. suami uols mcmana? dlm kategori mana, Rajin ka atau sebaliknya?


bg MA, mmg beruntung sbb my other half mmg rajin tolong MA bt kerja2 rumah.
MAklum la , kami sama-sama kerja.orang gaji pun xde. Jadi urusan kerjarumah kena pakat2 buat la. Bukan senang nak jumpa lelaki yang ringan tulang mcm ni kan?


lebih-lebih lagi dlm keadaan MA skrg yg kena banyak rest, dia mmg banyak membantu.
boleh dikatakan semua keja rumah my hubby yg buat .. MA hanya tolong yg ringan2 saja sbb dlm tempoh 1st trimester ni keadaan kesihatan MA mmg teruk sgt.Doktor pun tak bg bt kerja sangat.


Tapi klu yang ada orang gaji tu xpa la kan? xperlu la pening-pening dan penat2 balik keja nk uruskan rumah plak kan?



~ To my dearest Hubby.. TQ so much for ur understanding & ur help. luv u always.. ^*^ ~


2 comments:

reena said...

Wahh~hubby kita boleh geng lah darling :)

Kita pun bertuah sebab dapat Hubby Rajin :)

my little family said...

reena: sis.. untung kan dpt hubby camni? :-)