Followers

nuffnang

Tuesday, October 19, 2010

Cuti bersalin 90 hari.... ^_^


tak sangka cakap2 MA petang Jumaat lepas ngn member pasal cuti bersalin 90 ari kahirnya jadi kenyataan.. hahaha
klu bab cuti ni no 1 yea.. kehkeh...
orang lain dok sibuk tunggu PM umumkan bonus , MA lak saja2 tanya member

"xde ker nk bg cuti bersalin 90 ari?"

bila member bgtau mmg ada , ingat dia main2.. rupa2nya betul... suke3... :-D
tp yg xbestnya bersyarat jgk..
tertakluk kepada kelayakan keseluruhan bilangan Cuti Bersalin sebanyak 300 hari sepanjang tempoh perkhidmatan.
ada limit jgk rupanya.... ingatkan tiada limit nak bersalin brapa kali.. huhu..

nk uat camnerkan.. tp rsnya MA akan ambik 90ari kot.. nk bg betul2 sihat badan br nk balik masuk ofis.. hehehe

Amin2...

5 comments:

ana-kirana said...

kalau plan 3 orang jer..boleh la amik 90 hari :)

sonok org gomen..kami tak dapat apa pon

Anonymous said...

pusing pusing sama je org ngok bolehlah najib tipu

Pak Shake said...
This comment has been removed by the author.
Pak Shake said...

Tak cukup 90 hari tambah 1 lagi
maka jadilah 190 hariiii... !

Ok what... 190 hari cuti gaji penuh !
ha ha ha

my little family said...

tu la... mcm xnak bg je tp xpe la... mn tau ke depan ni ada perubahan lg.. ala.. law yg manusia bt sentiasa berubah.. :-)

anonymous dah cukup target ka? :-)

pak shake: kalau la boleh... suke2.. hehehe